Δευτέρα, Νοεμβρίου 27, 2006

Δεν τον ξέρω αλλά...

Πρόκειται για σημερινή είδηση:

Αίγυπτος: κατ' οίκον περιορισμός σε blogger
27/11/2006 10:01:55 πμ http://www.lawnet.gr/articlemain.asp?id=12349
Οι αστυνομικές αρχές του Κάιρο έθεσαν σε κατ’ οίκον περιορισμό έναν αιγύπτιο μπλόγκερ που άσκησε κριτική κατά της Κυβέρνησης της χώρας του. Πρόκειται για τον Rami Siyam, που γράφει σε μπλόγκ του Διαδικτύου, χρησιμοποιώντας το ψευδώνυμο Ayyoub. Η αστυνομία δεν έδωσε εξηγήσεις για την επιβολή του μέτρου σε βάρος του Siyam. Οι οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων κατηγορούν την Κυβέρνηση της Αιγύπτου ότι παραβιάζει την αρχή της ελευθερίας του λόγου, αφού έχει προχωρήσει προσφάτως σε συλλήψεις αρκετών μπλόγκερ. Πριν από είκοσι μέρες η αστυνομία επέβαλε το μέτρο του κατ΄ οίκον περιορισμού σε έναν άλλο μπλόγκερ, τον Abdel Kareem Nabil, κατηγορώντας τον για προσβολή της δημόσια τάξης, για διέγερση θρησκευτικού μίσους και δυσφήμιση σε βάρος του Προέδρου της χώρας. Σύμφωνα με την οργάνωση Διεθνή Αμνηστία, τα μέτρο σε βάρος του Amer λήφθηκε, επειδή διατύπωσε ορισμένες απόψεις κατά του Ισλάμ και τις θρησκευτικές αρχές του al-Azhar.


Πιστεύω ότι αναδεικνύει, μαζύ με το σκέλος των γαλλικών προεδρικών εκλογών τη δύναμη του μέσου.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

eleni63 said: ... Πιστεύω ότι αναδεικνύει ... τη δύναμη του μέσου.
-----

Τη δύναμη και το μεγαλείο του. Κι ακόμη, είμαι σίγουρος, δεν έχουμε δει τίποτε. Στα επόμενα χρόνια θα γίνει η μεγάλη έκρηξη. Τ' αυταρχικά καθεστώτα θα βρίσκονται σε όλο και μεγαλύτερη δυσχέρεια να ελέγξουν το μέσο. Θαρραλέοι μπλόγκερς, με τη βοήθεια της τεχνολογίας (όλο και πιο γρήγορες συνδέσεις) θα ρίχνουν αδιάκριτες ματιές στα Κωσταλέξια του τόπου τους. Ματιές που θα κάνουν το γύρο του κόσμου σε λίγα δευτερόλεπτα.

Πρώτη γεύση, νομίζω, θα πάρουμε το 2008. Με τους ολυμπιακούς του Πεκίνου. Ίδωμεν.

anonymos είπε...

Ποια είναι η δύναμη που αναδεικνύεται? Η δύναμη πυρός?

Το μέσο είναι ένας μοχλός. Το μόνο που επιτυγχάνει είναι να αυξάνει την αποτελεσματικότητα της δύναμης αυτού που το φέρει.
Αυτού που το φέρει κι όχι αυτού που φέρεται απ' αυτό. Διότι αυτός που φέρεται απ' το μέσο είναι το αντικείμενο ή υποκείμενο εφαρμογής της δυνάμεως.

Το κείμενο καταδεικνύει την ψευδαίσθηση ανωνυμίας που είχε ο Αγιούμπ.